* *
Pontos idő: 2024.03.29. 13:05

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
Ma érkezett Szerző: Mr Hayabusa Dátum: 2013.09.23. 22:43
Szép nap lett ez a mai!

Hosszú a kétkerekűek gyors világában eltöltött év után átnyergeltem a négykerekűek világába. ( na jó azért a Hayabusa a Király)
Az alapból nem volt kérdés, hogy a négykerekű az csak BMW lehet. Abból viszont mivel a ,,Cápa" ma már fellelhetetlen épkézláb állapotban más nem jöhetett számításba mint a klasszikus E39. Mert nekem eddig Bömbi a Bömbi.
Szerencsémre ráakadtam erre a Klubra és olvasgatva sok gyakorlati dolgot vehettem figyelembe mielőtt nekikezdtem a kocsi keresésnek.

Az biztos ma Magyarországon a Fehér Hollók számával azonos a korrekt és jó állapotú BMW-k száma. Szóval rendkívül ritkák.
Rengeteg verdát megnéztem a többségüket elégvolt kívülről és messziről meglátni már fordulhattam is meg.
Azért a múlthéten csak rám mosolygott a lehetőség. Kaptam egy ,,fülest" egy "állítólag full valódi Schnitzerről".
Na azért ezzel csak óvatosan, gondoltam magamban a Schnitzer azért majdnem olyan gyakori eredetiben mint sivatagban a halastó.
Nagy...

[ Folytatva ]

Diag, stb. Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.09.24. 22:40
Az utóbbi 3 hétben szinte semmi nem történt. Rovom a kilométereket. Az 5. ajtóba menő törött kábelt még nem volt időm cserélni. A fém átvezetőcsatornák és patentok már megjöttek. Azért sem álltam neki, mert egyszer szeretnék hozzányúlni. Soha többet nem. Olyan kábelt keresek, amit nem lehet eltörni. Pl. mint a professzionális, stúdió mikrofonkábel, nagyon puha szilikongumi bevonattal, fonott, apró szövésű, oxidmentes erekkel. Még nem találtam meg az igazit.
Porlasztók nagyon szépen üzemelnek. Fogyasztás minimálisat csökkent.
Alig várom az október közepét, hogy kidobhassam ezeket a guminak becézett vackokat (Bridgestone RFT...) és feltehessem az új téli garnitúrát. Good Year Ultra Grip 8 Performance 225/50 R 17 98 V XL peremvédővel. Remélem jól fog vizsgázni. A style 122-re kerülnek fel. Nyárira remélem találok style 246-ot ET20-ban emészthető árban.
Qwerty segítségével sikerült végre összelőni a KDCAN kábelt a géppel, új INPA és új DIS verzió került fel. Kiolvastuk a kocsit. Egyetle...

[ Folytatva ]

184Le motor átalakítás 193Le-re. Szerző: Gallaca Dátum: 2013.09.07. 21:56
Üdv!
Kibontottam a motorhoz a faceliftesítő szettet. 8) Indulhat a project. Már unatkoztam. :D
Kép
Kicsit csaltam, mert a motorvezérlő-EWS kombó már benne van az autóban, így odatettem a régit. :) A hozzávaló kipufogórendszer pedig még a bontás helyén.
Előrebocsátom, hogy ez az egész project csak azért indult el, mert csak egy kulcsom volt a vashoz, és ez nem valami biztonságos. Így hát vettem egy kulcsszettet, zárakkal, motorvezérlővel, EWS-el. A régi motorvezérlőre viszont nem tudtuk rákódolni házilag az új EWS-t a kulcsokkal, így elindult bennem a kisördög, és továbbgondoltam...
Kis küszködés, WDS nyálazás után, és eg...

[ Folytatva ]

DPF-katasztrófa Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.08.10. 14:52
Az autó napok óta érezhetően gyengébbé és gyengébbé vált. Gázreakciói kezdtek olyanok lenni, mintha a gázpedál jeladója morse-távírón keresztül egy Kamcsatkán lévő DDE-vel tartana kapcsolatot. Kezdetben a melegnek tudtam be és egy relatíve kis coolernek. Múlt csütörtökön viszont éreztem, hogy nagyobb gond van. Reggeli indítás után a mélygarázs rámpáján alig tudtam vele felvánszorogni. Aznap még elmentem dolgozni, majd haza. A Fillér utca és a Gábor Áron megmászása is komoly akadályt jelentett.
Hívtam Muhaatit, aki már a telefonban pedzegette, hogy DPF-gyanús a történet.
Érkezésem után rácsattintottuk a KTS-t (a saját K+D-Can kábelem telepítésére még mindig nem volt elég időm). DDE-ben 8 hiba. Mind DPF. Hőszenzor áramkör szakadás, túlnyomások minden szinten. Hibatörlés, tesztkör, majd újabb diag. Minden hiba visszaírva.
Élő adatokban néztünk egy alapjárati, majd egy terhelt ellennyomást.
Alapjárat: 282 mBar (20-ig jó) ...

[ Folytatva ]

E39 M47D20 - Levegőszűrő, Kartergázszűrő, légtömegmérő cseréje Szerző: Haminda Dátum: 2014.06.07. 14:05
A piros körök 5-ös imbuszt, a sárga 25 torxot jelez. Ahol nem látszik a képen a csavar, oda kell képzelni, mivel ott lenne, ha nem takarná a burok. (infralátással rendelkezők előnyben)
Kép

Én kikaptam a pollenszűrő házát is, hogy könnyebben levegyem a levegőszűrő borítását, de ez vszeg opcionális.
Kép

Kép

Kép

Ez volt az egyetlen szopás. Az alsó T-25öt kivadászni. Csöveket lehúzni, (meg aztán visszadugni) és úgy nehezen oda lehet férni.

Kép

A kartergáz szűrő cseréje nagyon ...

[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google Adsense [Bot]


cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator