* *
Pontos idő: 2024.05.13. 22:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
Ma érkezett Szerző: Mr Hayabusa Dátum: 2013.09.23. 22:43
Szép nap lett ez a mai!

Hosszú a kétkerekűek gyors világában eltöltött év után átnyergeltem a négykerekűek világába. ( na jó azért a Hayabusa a Király)
Az alapból nem volt kérdés, hogy a négykerekű az csak BMW lehet. Abból viszont mivel a ,,Cápa" ma már fellelhetetlen épkézláb állapotban más nem jöhetett számításba mint a klasszikus E39. Mert nekem eddig Bömbi a Bömbi.
Szerencsémre ráakadtam erre a Klubra és olvasgatva sok gyakorlati dolgot vehettem figyelembe mielőtt nekikezdtem a kocsi keresésnek.

Az biztos ma Magyarországon a Fehér Hollók számával azonos a korrekt és jó állapotú BMW-k száma. Szóval rendkívül ritkák.
Rengeteg verdát megnéztem a többségüket elégvolt kívülről és messziről meglátni már fordulhattam is meg.
Azért a múlthéten csak rám mosolygott a lehetőség. Kaptam egy ,,fülest" egy "állítólag full valódi Schnitzerről".
Na azért ezzel csak óvatosan, gondoltam magamban a Schnitzer azért majdnem olyan gyakori eredetiben mint sivatagban a halastó.
Nagy...

[ Folytatva ]

16:9 Navi, aftermarket összegzés Szerző: kanyobence Dátum: 2013.09.17. 21:52
Gondolkozom egy 16:9 fejegység beszerelésén. Egyenlőre még csak infót gyűjtök, nézelődöm, keresem a megfelelőt.
a gyári 16:9-es rendszert azért nem választom, mert beszerelése körülményes, szaktudást igényel, sok idő, és 2013 technikai fejlettségi szintjét kicsit sem üti meg, és 100 ezer ft felett lenne bőven az ára. Ennyiért gondolom jogosan vár el az ember versenyképes tudást a technikától.
(ha 100% gyárit akarnék persze hogy a gyárit vennék, ezt itt le is zárom)

Keresgélés után Admin által linkelt darabot vettem szemügyre és olvasgattam.

Eonon D5124F

Ez egy nagyon jól leutánozza a gyári kinézetet, és a tudása sem rossz. Akár Navigálni is tud, igaz az feláras, bár lehet, hogy ügyesebbek IGO-t is varázsolnának rá, ami már elég korrekt. Multimédia terén hozza a szintet amit elvárok, bár a felhasználói felület elsőre nem f...

[ Folytatva ]

DPF-katasztrófa Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.08.10. 14:52
Az autó napok óta érezhetően gyengébbé és gyengébbé vált. Gázreakciói kezdtek olyanok lenni, mintha a gázpedál jeladója morse-távírón keresztül egy Kamcsatkán lévő DDE-vel tartana kapcsolatot. Kezdetben a melegnek tudtam be és egy relatíve kis coolernek. Múlt csütörtökön viszont éreztem, hogy nagyobb gond van. Reggeli indítás után a mélygarázs rámpáján alig tudtam vele felvánszorogni. Aznap még elmentem dolgozni, majd haza. A Fillér utca és a Gábor Áron megmászása is komoly akadályt jelentett.
Hívtam Muhaatit, aki már a telefonban pedzegette, hogy DPF-gyanús a történet.
Érkezésem után rácsattintottuk a KTS-t (a saját K+D-Can kábelem telepítésére még mindig nem volt elég időm). DDE-ben 8 hiba. Mind DPF. Hőszenzor áramkör szakadás, túlnyomások minden szinten. Hibatörlés, tesztkör, majd újabb diag. Minden hiba visszaírva.
Élő adatokban néztünk egy alapjárati, majd egy terhelt ellennyomást.
Alapjárat: 282 mBar (20-ig jó) ...

[ Folytatva ]

E61 keresés, vásárlás, gondolatok, tények, tapasztalatok ... Szerző: jlaci74 Dátum: 2014.05.08. 20:11
Előzmények...
Miután volt két e39 , egy e91, három e46 a tulajdonomban, ellenállhatatlan vágyat éreztem egy e60/61 iránt...
Ha az ember egyszer beleül egy BMW-be akkor nem nagyon tudja a folytatást másban elképzelni . Én próbáltam racionálisan gondolkodni és off típust választani, kisebbet - ami 3 bicó mellett befér a 15nm-es garázsba ... - , problémamentesebbet, - mert azért valljuk be , egy BMW bonyolult autó, sok elektronikával, sok alkatrészből áll, van mire nézni ... - ugyanazért a pénzért szerényebb felszereltségű, de fiatalabb , kevesebb km-t futott autót venni. Nem sikerült... Az ész harcolt a szívvel... A szív győzött ! Egy ismerősöm azt mondta, csak olyan autót szabad megvenni, amiben jól érzed magad, amiből ha kiszállsz és visszanézel rá akkor jól eső érzés tölt el, hogy ez a tied, büszke vagy rá, amivel alig várod hogy A-ból B-be el kelljen jutnod ... Na erre pont egy BMW rohadtul alkalmas! Úgyhogy a sok keresgélés után a hahu parkolójának 50 darabos m...

[ Folytatva ]

Kazetta helyett Bluetooth Szerző: Eddy5589 Dátum: 2017.09.29. 23:20
Sziasztok!

Végre megcsináltam régi tervemet, hogy a kis navis, kazettás egység tudjon Bluetooth-ról zenét lejátszani.

Az ötlet onnan jött, hogy valaki már csinált kazettára aux bemenetet, amely itt olvasható. iPod install - 1997 with MK1 Navi and DSP

Én annyiban fejlesztettem volna tovább fejleszteni, hogy egyrészt ne kelljen a kinti kábeleket szétvágni,
másrészt bluetooth-on működjön.

Erre kézenfekvő megoldás, hogy valami bluetooth vevő szükséges. Ilyenekből többfélét lehet venni az ebay-on.
Lehetőségek:
1. Előerősítős: 12V/24V Car Bluetooth 4.0 Audio Receiver Board Wireless Stereo Sound Module
2. Vagy egy másik, igaz ez csak 5V-os, de cserébe 3W-os: 5V 3W+3W 2X3W Bluetooth Audio Receiver Digita...

[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó


cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator