* *
Pontos idő: 2024.03.29. 08:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
Diag, stb. Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.09.24. 22:40
Az utóbbi 3 hétben szinte semmi nem történt. Rovom a kilométereket. Az 5. ajtóba menő törött kábelt még nem volt időm cserélni. A fém átvezetőcsatornák és patentok már megjöttek. Azért sem álltam neki, mert egyszer szeretnék hozzányúlni. Soha többet nem. Olyan kábelt keresek, amit nem lehet eltörni. Pl. mint a professzionális, stúdió mikrofonkábel, nagyon puha szilikongumi bevonattal, fonott, apró szövésű, oxidmentes erekkel. Még nem találtam meg az igazit.
Porlasztók nagyon szépen üzemelnek. Fogyasztás minimálisat csökkent.
Alig várom az október közepét, hogy kidobhassam ezeket a guminak becézett vackokat (Bridgestone RFT...) és feltehessem az új téli garnitúrát. Good Year Ultra Grip 8 Performance 225/50 R 17 98 V XL peremvédővel. Remélem jól fog vizsgázni. A style 122-re kerülnek fel. Nyárira remélem találok style 246-ot ET20-ban emészthető árban.
Qwerty segítségével sikerült végre összelőni a KDCAN kábelt a géppel, új INPA és új DIS verzió került fel. Kiolvastuk a kocsit. Egyetle...

[ Folytatva ]

E60/61 szervíz intervallum nullázás Szerző: kzolee Dátum: 2015.05.19. 08:27
A mai napon megvolt az olajcsere, többek közt.

A szervíz intervallum nullázást a következő módon lehet végrehajtani:

1. A gyújtáskapcsolót a 2-es állásba kell fordítani (rá kell adni a gyújtást)

2. A BC gomb nyomogatásával a kijelzőn a dátumnak kell megjelenni:

Kép

3. A napi számláló nullázó gombját addig kell nyomva tartani, míg megjelenik egy kis háromszög benne felkiáltójellel:

Kép

4. Ezután lehet kiválasztani a kinullázandó szervízt.

5. Ha kiválasztottuk, ismét nyomva kell tartani a napi számláló nullázó gombját, míg meg nem jelenik a RESET? felirat:

Kép

6. Ezután elengedni, majd újra nyomva tartani...

[ Folytatva ]

E39 528i probléma Szerző: zewatt02 Dátum: 2017.06.14. 00:11
Tisztelt Tagok!

Olyan problémám lenne a BMW e39 528i autómmal, hogy 2hónapot nem használtam utána beinditottam mentem a városban pár kört kifogyott a benzin megállt, elmentem a benzinkútra 2-3kannával visszatöltöttem inditóztam(már akkor se akart elindulni de végül még hazáig eljött), itthon is töltöttem bele pár kannát de utána már be sem indult,nem kapta el csak inditozik... Mi lehet a probléma???


Segítségeteket előre is köszönöm!

Túra Angliában (26/FEB/2014) Szerző: PapaBoss Dátum: 2014.02.26. 15:31
5 a 1-ből5 a 2-ből5 a 3-ből5 a 4-ből5 a 5-ből
Becéloztam kövezkező lépcsőnek. Szín, méret, minden stimmel. :wink:

Kép
Kép
Kép

kapaszkodó műanyag kiszedése, és visszarakása. Szerző: kanyobence Dátum: 2013.05.28. 12:43
Akkor itt leírnám az én már kipróbált módszeremet.

Előre jelzem a művelet komoly buktatókkal is járhat, könnyű jelentős kárt csinálni az adott kárpitban, szóval mindenki csakis saját felelősségre, kellő türelemmel vágjon bele.

Nekem kárpit csere miatt volt muszáj belevágnom ebbe, angol kárpitot úgymond honosítottam.

De a művelet a következő:

Én már onnan kezdeném, hogy a kárpit le lett véve az ajtóról.

Szemügyre véve látni, hogy egy fém merevítő 2 csavarral van odafogva a kárpithoz és egyúttal a kapaszkodó is így rögzül, részben.
ez a fém arra szolgál, hogy amikor a jóember rángatja az ajtót a kárpit az ajtón maradjon, egy kis műanyag kapaszkodó segítségével, amit a felrakásnál szépen be kell pattintani a helyére.
Kép


Ezt leszedve még koránt sem fog kezünkbe esni a kapaszkodó. Ezek a ...


[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: nincs regisztrált felhasználó


Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator