* *
Pontos idő: 2024.05.13. 18:39

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]



Blog hivatkozásai

Blog adatok
24Összes bejegyzés
16Összes hozzászólás

Blogok keresése


Kategória Blogok 
BMW Garázs

Itt a tagok bemutathatják saját autójukat.

1

BMW-s élmények

BMW által átélt élmények beszámolók

2

BMW felújítások építések

BMW felújítások építések dokumentálása

2


 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő
Hírfolyam Véletlenszerű Blogbejegyzések
Eddigi legjobb autóm! Szerző: Kovee Dátum: 2013.07.14. 15:29
Sziasztok,
Röviden elmesélem hogy is került hozzám eme csodás darab.

Ausztriában már lassan 2 éve vagyok jelen mint aktív munkásember, ez hozza magával a többi szükségletet is. Mint pl. állandó lakcím, adófizetés stb..
Volt nekem egy opel calibra (természetesen nem az én nevemen). Probléma nem volt vele,csak annyi, hogy magyar rendszáma volt.
Miután kaptam egy információt, miszerint ha külföldi rendszámot büntetnek parkolásért akkor az nem ússza meg egy 36euros csekkel(amit persze egyből lehet a kukába dobni), hanem azonnal kapja a kerékbilincset plusz a csekket!! Ami itt nem egy olcsó mulatság kb,100Euro.
Itt érkezett az isteni szikra! Adjuk el az opelt,és vegyünk itt kinnt egy autót!
Átmenetileg nem volt kocsim mivel 200ezer HUF-ért azonnal megvették az opelt. De ez nem volt probléma mivel állandóan nálam volt a céges MB Sprinter.
Jött a dilemma, Milyen autót vegyünk? Nincs rá 10ezer eurónk, viszont szart sem akartunk venni.
Munka közben beszélgettem a munkatársakkal, akik javaslatára...

[ Folytatva ]

Porlasztók faggatása padon, bemérés, felújítás, kódolás Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.09.01. 15:31
Utolsó előtti programpontnak szántam a porlasztók diagnosztikai vizsgálatát. Korrekciós értékeket figyelmen kívül hagytam, mivel azok semmilyen információt nem adnak a porlasztók állapotáról. Csak abban segítenek ezek a számok, ha pl. magas résolaj miatt melegen nem indul egy motor, akkor pontosan rá lehet bökni a bűnösre. Saját korrekcióim 0 körüliek voltak. Motor egyenletesen járt. Ami miatt kiszedettem minden porlasztót az egy enyhe, alig hallható becsörrenés volt, ami alapjáraton klímát kapcsolva, illetve az autót D-be rakva volt hallható.

2 műhely jött szóba:
Bosch Kecel
Dieselspecial Nagysáp

204d1NagyMiki egyértelmű és kifejezett ajánlása alapján a 2. műhelyre került a választás. ifj. Nagy István (Steef) főműsoridőben a BMW Budapest Motors szerelőgárdáját erősíti, így nagy tapasztalattal rendelkezik a márkát illetően. Saját műhelyük, családi vállakozás, kifejezetten porlasztók és adagolók szervizelésére specializálódott. Biztos voltam benne, hogy azt fogom kapni, amit szeretnék....

[ Folytatva ]

vanos hiba és javítása Szerző: Zo78 Dátum: 2015.09.30. 15:20
Kezdjük egy kis emlékeztetővel, ahogy a motorcsere története végén érzett naiv örömujjongást szavakba préseltem:

"...ami a vanos tökéletesítését követően megtett első néhány kilométert illeti, azt nem tudtam széles vigyor nélkül megtenni, és kárpótolt mindenért, ami a mögöttem lévő hetekben történt!"

Hogy is szól a mondás? Nyugtával dicsérd a napot?
Igen, a dicséret megvolt..., de miért is lenne minden elsőre tökéletes.

A motorcsere során - amint azt említettem - a vanos felújítása is megtörtént, de mivel ekkor már szellemi és anyagi tűrőképességem határán jártam, valamint az életem egyéb tekintetben is kellőképpen besűrűsödött, már nem tudtam ennek a témának megfelelő figyelmet szentelni. A kölcsönkért gyári beállító szerszámmal a helyére kerültek a dolgok. Gondoltam én.
Az igazsághoz tartozik azonban, hogy már az ezt követő első diag is a hangzatos exhaust camshaft end position not reached, adaptation value outside of tolerance, signal not plausible, s...

[ Folytatva ]

Motor-és váltófelfüggesztés. Vibrációs problémák. Szerző: hamoriarpi Dátum: 2013.11.24. 00:08
Ismét történtek karbantartó munkálatok az autón. (Már ha azt karbantartásnak lehet venni, hogy a kopó alkatrészek jó része ki lett cserélve, mióta megvettem a gépet.
Alapjárati vibrációt éreztem. Nem bántót, de érezhetőt. Zavart. Érdeklődés körbe, BMW-sek, ismerősök. Bennem van a gond - jött a válasz. 6 hengeres benzines után ültem be egy 4 hengeres dízelbe. Ne várjak csodát! Nem hagyott nyugodni a dolog. Lesz, ami lesz alapon berendeltem 2 új motortartó bakot. aki Közben JLaci telefonon mondta, hogy Ő is most cserélt és erezhető a változás. Reménykedtem. MuhaAtinknak hála be is kerültek a bakok. Óriási változás! A kormányon is érezhető vibrációból alig érezhető motorjárás lett. Nagyon örültem pár napig. Ekkor újabb probléma jelentkezett. R-ben, alapjáraton, féken állva éktelen remegés kezdődött. ETK előhúz - milyen erőátviteli függesztőelemek vannak még? Váltótartó gumibak... :(
Soha nem lesz már vége ennek az online alk...

[ Folytatva ]

Ma érkezett Szerző: Mr Hayabusa Dátum: 2013.09.23. 22:43
Szép nap lett ez a mai!

Hosszú a kétkerekűek gyors világában eltöltött év után átnyergeltem a négykerekűek világába. ( na jó azért a Hayabusa a Király)
Az alapból nem volt kérdés, hogy a négykerekű az csak BMW lehet. Abból viszont mivel a ,,Cápa" ma már fellelhetetlen épkézláb állapotban más nem jöhetett számításba mint a klasszikus E39. Mert nekem eddig Bömbi a Bömbi.
Szerencsémre ráakadtam erre a Klubra és olvasgatva sok gyakorlati dolgot vehettem figyelembe mielőtt nekikezdtem a kocsi keresésnek.

Az biztos ma Magyarországon a Fehér Hollók számával azonos a korrekt és jó állapotú BMW-k száma. Szóval rendkívül ritkák.
Rengeteg verdát megnéztem a többségüket elégvolt kívülről és messziről meglátni már fordulhattam is meg.
Azért a múlthéten csak rám mosolygott a lehetőség. Kaptam egy ,,fülest" egy "állítólag full valódi Schnitzerről".
Na azért ezzel csak óvatosan, gondoltam magamban a Schnitzer azért majdnem olyan gyakori eredetiben mint sivatagban a halastó.
Nagy...

[ Folytatva ]

 [ 50 Blogbejegyzések ]  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]


Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator