* *
Pontos idő: 2018.10.17. 22:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Szerző
kanyobence
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1266
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Felhasználó tartózkodási helye a térképen: 3060 Paszto
Blog: Blog megtekintése (4)

Arhívum
- június 2014
525D Touring beltér csere
   2014.06.20. 20:55
BMW DRIVE@WORK Tesztvezetés
   2014.06.14. 22:44

+ szeptember 2013
+ május 2013

Blogok keresése


 [ 4 válaszok ] 

Állandó hivatkozásElküldve: 2013.05.28. 12:43 
5 a 1-ből5 a 2-ből5 a 3-ből5 a 4-ből5 a 5-ből
Akkor itt leírnám az én már kipróbált módszeremet.

Előre jelzem a művelet komoly buktatókkal is járhat, könnyű jelentős kárt csinálni az adott kárpitban, szóval mindenki csakis saját felelősségre, kellő türelemmel vágjon bele.

Nekem kárpit csere miatt volt muszáj belevágnom ebbe, angol kárpitot úgymond honosítottam.

De a művelet a következő:

Én már onnan kezdeném, hogy a kárpit le lett véve az ajtóról.

Szemügyre véve látni, hogy egy fém merevítő 2 csavarral van odafogva a kárpithoz és egyúttal a kapaszkodó is így rögzül, részben.
ez a fém arra szolgál, hogy amikor a jóember rángatja az ajtót a kárpit az ajtón maradjon, egy kis műanyag kapaszkodó segítségével, amit a felrakásnál szépen be kell pattintani a helyére.
Kép


Ezt leszedve még koránt sem fog kezünkbe esni a kapaszkodó. Ezek a kis olvasztott műanyag dolgok fogják a helyükre.
leszedésük sajnos rombolással jár.

Kép

A célszerszámok a következőek a humánus megoldáshoz. Hőpisztoly, kalapács, és valami lapos és éles tárgy. én kiéleztem a képen látható szerszám elejét.

Kép

A mozzanat a következő, szépen megmelegítjük a kis műanyagot, hogy ne legyen olyan merev, ne törjön el, majd a lehető legkisebb szögben alátenni a szerszám élét és finoman leütögetni/levágni a műanyag felfogatás fejét.
ebből jó pár van, fölöslegesen ne verj le olyat ami nem is fogja a kapaszkodót.

Kép


Majd ha ez megvan, óvatosan le lehet húzni a kapaszkodót a kárpitról, ha nem jönne kicsit lehet ösztönözni a másik oldalról egy csavarhúzóval a levert fejek végét.

Ha lejött egyben akkor így fog kinézni a magányos kapaszkodó.

Kép

És itt a lénygeg, a kis műanyag rész simán csak csillagcsavarral van rögzítve a helyére, szám szerint 5 darabbal.

Kép

Kép


Ezeket kicsavarva kicsit erőltetni kell mert bepattintós módszert választott Günter. eltörni elég könnyű, szóval csak finoman vele, de kijön az.

Kép

Kép

Ezután mindenki saját szájíze szerint festheti, fóliázhatja vagy amit csak akar vele.



Visszaszerelése nem nehéz, visszapattintod a helyére, majd a kis csavarokat is vissza csavarod.

És most jön a érdekesebb része, mivel a kis műanyag fejek le lettek szedve, és az nem vissza rakható fajta.

Ez marad utána a kapaszkodón.

Kép

Érdemes bevásárolni gipszkarton csavart és ilyen vagy hasonló alátétet.

Kép

Majd ha visszaraktuk a helyére a kapaszkodót, azok a fekete műanyag nyúlványok átérnek majdnem a kárpit másik végére, ezeken volt a fekete műanyag fej.

Ebbe óvatosan belehajtunk csavart és az alátét szépen ott tartja a helyén, finoman húzzuk addig amíg nem kell komoly erőt belevinni.

Kép

És kész is.



Végül is a lényeg, hogy azt a kis műanyag fejet miután leütötted onnan, már vissza nem rakhatod, ezért kell a csavar és az alátét.

_________________
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára kanyobence 2013.05.28. 12:47-kor.


 Profil  
 


Hozzászólások
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
simi64
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.05.29. 00:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.09.17. 00:00
Hozzászólások: 12130
Tartózkodási hely: Velden am Wörther See
Felhasználó tartózkodási helye a térképen: A-9220 Velden am Wörthersee
Blog: Blog megtekintése (0)
kanyobence írta:
Akkor itt leírnám az én már kipróbált módszeremet.

És kész is.



Hát, nem tudom. Nekem tuti nem így volt, pedig az is angolból való volt.

_________________
Simi
Kép
Az Audi egy olyan Volkswagen, ami BMW akar lenni!:-)))))"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
hamoriarpi
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.07.02. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Blog: Blog megtekintése (9)
Bence :!:
Én már látom, hogy rokon lelkek vagyunk. :mrgreen:
:franko: :taps:

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára hamoriarpi 2013.07.02. 23:07-kor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
kanyobence
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.07.16. 05:20 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1266
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Felhasználó tartózkodási helye a térképen: 3060 Paszto
Blog: Blog megtekintése (4)
hamoriarpi írta:
Bence :!:
Én már látom, hogy rokon lelkek vagyunk. :mrgreen:
:franko: :taps:


Köszi :) Mire érted ezt pontosan? Túl korán nem fog az agyam.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
kanyobence
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.07.16. 05:23 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.07. 21:49
Hozzászólások: 1266
Tartózkodási hely: Pásztó / Nógrád megye
Felhasználó tartózkodási helye a térképen: 3060 Paszto
Blog: Blog megtekintése (4)
simi64 írta:
kanyobence írta:
Akkor itt leírnám az én már kipróbált módszeremet.

És kész is.



Hát, nem tudom. Nekem tuti nem így volt, pedig az is angolból való volt.


Figyelj simi, nekem Schnitzer Szabi adta az alap anyagot egy jobbosból, az ilyen volt, amit az enyémből kivettem az is, csak ugye balosba... Nemtudom van e más fajta kárpit.

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 

 [ 4 válaszok ] 

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]


cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator