* *
Pontos idő: 2024.03.29. 16:42

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Szerző
bmw520ds
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.22. 01:00
Hozzászólások: 3395
Blog: Blog megtekintése (0)

Arhívum
- március 2013
BMW xDrive Live Tour 2013
   2013.03.10. 21:27


Blogok keresése



 Hozzászólás témája: BMW xDrive Live Tour 2013
Állandó hivatkozásElküldve: 2013.03.10. 21:27 
5 a 1-ből5 a 2-ből5 a 3-ből5 a 4-ből5 a 5-ből
BMW xDrive Live Tour 2013

Meghívást kaptam erre a nekem ismeretlen dolognak a megtekintésére, testközelből való megismerésére, próbájára a nyíregyházi MAG3 jóvoltából. Tárnok Attila barátom fülei jól szuperálnak, mert kérésemre hogy egyszer mutasson meg egy F10 50d-t testközelből, sajnos nem tud lehetőséget biztosítani, de itt a remek alkalom, ha gondolom, láthatom közelről!

Regisztráció, visszaigazolás.

Gondolkoztam, vajon mit tudhat egy xDrive, egyáltalán létszükség-e a flaszteron? Mert ugye terepjárásra nem igen használja az ember, mert a futómű és a fényezés amortizálódik hamar! De mennyiben más csúszós utakon mint a standard hajtáslánc? Mert a hagyományos hátsókerék hajtás jobb volt, nekünk meg ez jutott, mint a Lada is a hetvenes évektől sorra ontotta! :lol:

A Skoda 120, ugye a hagyományos hátsókerék hajtással remekül elboldogult, mert motor volt a hajtás felett súlynak, viszont, a kormányzás miatt a hóban " nagy " sebességnél veszélyes volt, míg a Lada elinduláskor kepesztett, majd lehetett vágtatni a nyári gumikkal...

Lényeg, érdekel komolyan, mit tud ma a BMW xDrive hajtáslánc!

Hungaroring

Sosem jártam még ott. Ezért nem is a versenypályáról fog szólni a történet, hanem a BMW által rendezett bemutató átadása volna számomra a lényeg, mert biztosan akad olyan társam, aki választ kap valamely kérdésére és természetesen nem torzított változatban, első kézből szeretnék megosztani egy tapasztalatot, ami mára élménnyé alakult bennem!

Sorjában a dolgok:

Érkezésem korábbra sikerült a valódi kezdésnél, ami azért nem baj, mert velem kis gond van, sosem az érdekel ami az orrom elé van tárva, hanem az, ami a dolgok tartalma mögött, eldugva, de nagyon fontos kellékként segítik valaminek a nevét megismerni!


Vajon mire képes egy négykerék hajtású BMW a hétköznapokban?
Kell ez egyáltalán?
A válasz: Nem! Teljesen felesleges és idióta találmány az év kb. kilenc hónapján a napsütésben. :lol:
De mi van amikor, hó, jég, víz és ezek keveréke borítja az útburkolatot? :roll:

Erre fogok választ adni, amit mindenki eldönt a végére magában.

Irány a Hungaroring BMW xDrive Live Tour megtekintése, kérlek benneteket, kapaszkodjatok!

Kép

Uploaded with ImageShack.us

A főbejárattal szemeben van egy Mol kút. Mit látok? Jönnek itatásra a ki a BMW-k.

Kép

Uploaded with ImageShack.us

Attilát felhívom, merre jártok? Nekünk még van 80 km vissza. Rendben kint megvárlak!

Addig is a vékony aszfaltutak vajon hova vezetnek kérdése foglalkoztatott!? Felmentem a Silver tribün mögé, de sajnos nem lehetett lelátni a pályára, mert takarásban volt!
Találtam rövidebb összekötő utat, ami tele volt kanyarral és hegy-völgy váltásokkal. Ez tök jó!

Közben nézem, lassan 15 óra, irány vissza, mert Atiék is ideérnek Nyíregyházáról. Elkérték az adatainkat, kipipálták a Nagykönyvben és kinyílt a sorompó, kigyulladt a zöld lámpa! Mehetünk.
Felvezető autót kaptam egy hófehér MAG rendszámú GT személyében! :lol:

Kép

Uploaded with ImageShack.us

Odaérkezésünket a parkolástól, egészen az ajtó nyitásáig segítő kezek vezényelték. Üdvözöltek, megkérdezték hogy utaztunk? Nem válaszoltam be, a BMW a vezetés élménye...Inkább, azt válaszoltam, köszönöm, jól!
Sorakoztak a kocsik. Három sorban, gyönyörű DRL szempárak üdvözöltek minden résztvevőt, minden autó alapjáraton ketyegett hogy nehogy fázzanak a tesztelők, minden autó frissen lemosva a havazás ellenére, ami egyre erősödött, mint ha meghallotta volna a kérdésemet valaki, vagy valami! Remek alaklom lesz tesztelni a kocsikat!

Kedves és szép hölgyek üdvözölnek minket és elkérik az érvényes vezetői engedélyt. Előre elnézést kérek a fényképem miatt, sajnos rosszabb mint élőben, viszont ezzel kell élnem! :cry: Egyforma intenzitással harsant fel a nevetés Tőlük! Jó kezekben vagyunk.
Kapunk is egy névvel ellátott plasztik kártyát, amit fel kell akasztani jól látható helyre! Én ezt úgy oldottam meg, hogy a fejemet úgy sem használom, itt a remek alaklom hogy végre valami hasznát vegyem!

Kép

Uploaded with ImageShack.us

Szívélyes invitálás, együnk, igyunk fogyasszunk!
Sajnos, kopogott a szemünk, így nem kellett biztatás, először szerényen mikor senki nem figyelt elhúztunk valamit az előttünk lévő, gusztusosan összeállított tálcákról, aztán úriasan csukott szájjal rágtunk, csendben nyeltünk, mikor is a mellettem ülő ember egy süteményt csipet el, ami kettévált és hangos koppanással az alja az asztalon búgócsigaszerűen forogni kezdett, természetesen, felfigyeltek ránk, viszont a lelkes rajongó kivágta magát a helyzet slamasztikájából, rácsapott tenyérrel és bekapta! Ja hogy ezt ilyen körökben így kell? Értem én. Akkor eszünk...Gyorsan fogyott a kínálat, de terülj-terülj asztalkám meséből ismert jelenet valósult meg és a pincérek sürögtek-forogtak a vendégek körül, minden igényt kielégítően, gyorsan és nem zavarva bennünket tették a dolgukat!
Közben Ati mondja, ez az Úr, Rack György. Szeretném neked bemutatni! Nyújtja a kezét, közbeszólok, ismerjük egymást látásból, barátom tőle vette az E60-at nyolc éve és mondom a nevét. Sajnos nem emlékszem! De kérlek, tegeződjünk!
Nos, hallottam érdekes történeteket és feltűnt, hiába nagy nevek, hiába a megélt kor, nekik csak egy létezik az életben, a BMW név, amiről úgy beszélnek, mint egy kisgyerek! Nagyon jól érzem magam! Nem a pénz mennyiségéről szól, hanem a BMW-BMW-BMW szó egy perc alatti minél több elhangzásából ítélve, a rajongásról!
Míg a mellettem ülő márkatárs, évi 70000km-et tesz egy F01 40d-be. Beszélgetünk, teljesen barátságos, mesél. Kérdezem, mit fogyaszt a legtöbbet az a motor? 12 liter, de akkor 250 is van gazdagon. Bajok nincsenek a kocsival, csak kötelező szerviz.
Szereti, pedig több nagy kategóriás és lóerős Mercedest birtokolt előtte életében!

Közben mikrofonon keresztül köszöntenek bennünket, és ismertetik a programot:

Köszöntjük a kedves résztvevőket, a mai feladatunk megismertetni önökkel a BMW xDrive rendszer használhatóságát, előnyeit, működését, biztonságát és a jelen kiállított F31-ben bemutatjuk a szórakozás új dimenzióját!

Aláírtunk amit alá kellett. Mindent bátran próbálgathatunk, azért van ez a nap, de felhívnám a szíves figyelmüket, szabadedzés mindig pénteken van és ma szombat van! Hahotázás és mosolyog a szervező a mikrofon gombóca mögött, a szeme is mosolyog!
Gondoltam magamban, ha ezt a gondolkodást követjük, a szombat mindig a leggyorsabb mért körért szokott lenni!
Mindjárt jön is fel nem tett kérdésemre a válasz, mindenki kapott még egy darab kártyát, ami azt a célt szolgálja, hogy a köridőnket regisztrálja! :shock: Ez igen? De hogyan? Kimegyünk a pályára, hiszen erről szó sem volt eddig?!

Kezdjük is el!
Mindent az instruktorok kérésére hajtsunk mindig végre, akik azért vannak hogy jól érezzük magunkat és megismerjük a lehető legjobban a kocsikat, a bennük lévő műszaki tartalmak használhatóságát és élvezzük a rendezvényt!

Minden utasítás Walki-talki-n keresztül jut el hozzánk, amit a felvezető autóból fognak kezelni.
A kommunikáció egyirányú. Ugye tudják mit jelent? Megint hangos röhögés...Ha nem halkítják le, nem kapcsolják ki, mi beszélünk, maguk meg vagy megfogadják amit mondunk, vagy nem! :mrgreen:
Viccet félretéve, felhívnám a figyelmet, mindent ki lehet próbálni, két dolog kivételével, Nevesen a DSC off és a Sport Plus üzemmódok alkalmazását! Vegyük figyelembe, több száz lóerős autók és hóesés! Ez miértünk van és az autók épségért!
Érthető. Eszünk ágában sincs magunkra haragítani olyan embert, aki segíteni szeretne és ez érdekében kér tőlünk szívességet, mert nem parancsolt soha senki egy másodpercre sem!

Négy csoportra fogunk osztódni, amit a nyakpántok színe határoz meg. Szürkék maradnak nálam. Itt elmondom, megmutatom a hármasban a jelenleg legmagasabb szintű zenehallgatást.
Világoskékek! Na ez vagyok én is...Önök fáradjanak a kollégám után aki ugyan olyan színű táblát tartanak a kezükben mint a nyakukban lévő pánt. Elmennek kipróbálni közúton a kocsikat, kérem fegyelmezetten és az instruktor kívánságait végrehajtó együttműködésben hajtsák végre és élvezzék a feladatot!
Elindulunk.
Három hosszú sorban állnak a kocsik. Egytől-egyig xDrive hajtásosak és gyönyörűek! A sorban 1,3,5,7 modellek sorakoznak. Mivel akik eddig beszélgettek velem, elkavarodtak, sőt egymástól is, hagyom hogy vigyen az ár! Mindegy hova sikerül beülni, új autók vannak és minden autóban két személy kell üljön! Jön az instruktor, kézen fog, nézze csak, ott a fehér ötös, egyedül ül benne az úr! Megkerülöm hogy lássam mi van benne, 530Xd. Beülök, bemutatkozunk egymásnak egy fiatal sráccal. Úr isten! Ilyen fiatalon új autót tud venni? Én valamit nagyon elrontottam, mondom neki! Nevet. A főnöke küldte el, mert céges autót szeretnének vásárolni, jelenleg Opel Insignia van náluk, de cserére érett. Sosem vezetett még BMW-t, pedig a főnökömnek is az van! Tényleg? Mit hajt? Hármas dízel coupét.

Közben az előzetesen elmagyarázott kezelőszerveket helyezzük D módba és mozduljunk meg minden autóval hogy lássák, értjük-e! Működik, talán egy autóban van fennakadás, amit segítőnk gyorsan elhárít!
Akkor, ha felkészültünk, indulhatunk is! Nagyon szép a sötétben a kocsi belseje! Az új illat, a csend, a mágikus érzés, elvarázsol!
Végig beszél a segítő, jobbra megyünk, balra megyünk, kérem kapcsolják be a Night Vision nevezetű rendszert és figyeljük meg, hogyan vigyáz a biztonságunkra! Közben haladunk elég jó tempóban, a hó pedig szakad! Beérünk Mogyoród utcáira! Ott azért már láthattak pár érdekes dolgot, de a járdán állók tátott szájjal nézik az Osztrák rendszámú konvojunkat! Jó, akkor ha tapasztalták a járművek mozgását, megyünk fel az autópályára! Felérünk és egy parkolóban cserét kérnek, aki bal volt jobb legyen!
Végre, kezemben az új ötös! Nem vagyok elfogult vele szemben csak egyszerűen boldog! Konvojunk elindul, apró de nem zavaró húzás a biztonsági övünkből megint, vigyáz ránk érzést közvetít!
Veretünk az autópályán és elhangzik a következő kérés, teszteljük a sávelhagyás funkciót! Ha irányjelzőzés nélkül akarunk sávot váltani, a kormány rezgése figyelmeztetni fog bennünket! Ha irányjelzővel tennénk ugyanezt és mellettünk ép autó halad, akkor rezeg a kormánykerék és felvillan a tükörben egy sárga háromszög figyelmeztető jel! Tökéletesen működik!
Én gyúrom magamban a kérdés gombócot, mit tud ez a hajtásmód hóban???
Letérünk az M3-ról Fót irányába, végre havas, lucskos út, körforgalom! Mondom a Tamásnak, megpróbálom hogyan viselkedik! Te tudod!-válaszolt.
Körforgalomból szinte alapjáratról kap egy bő háromnegyed gázt és a kocsi rezzenéstelenül gyorsult egyet a latyakban! Tetszik ez így elsőre nekem! De az orrát tolja? Mit csinál hóban? Majd egyszer remélem megadatik és ki tudom próbálni!
Elhangzik az új utasítás, jobbra van egy parkoló, oda bemegyünk és autót cserélünk! Végre kis hely, végre szűz és letaposott hó! Lássuk a való képet!
Padló alátekert kormánnyal, persze, szolidan, mert arra vagyok kíváncsi, mit kezd a helyzettel a rendszer! mit kezd? Mint ha száraz aszfalton kanyarodtam volna! Lenyűgöző.
Cserét úgy legyenek kedvesek megoldani, hogy mindenki az egyel hátrébb lévő autóba kerüljön! Elbúcsúzok az F10-től és nézem mi az? F01. Ez fasza!!! Megkerülöm, 750d. Ez nagyon nagyon fasza!
Bent fejedelmi kényelem, halkabb mint az F10. A motor hangja, rezgése kívül marad. Tamást lenyűgözi, de túl nagynak találja! Mondom neki, ez egy hat hengerből álló, három turbófeltöltővel ellátott 381 lovas dízel masina. Megijed. Akkor nem is nyomom neki! Te tudod-válaszolok. Figyelem az autó minden porcikáját, fényeket, illatokat, de próbál beszívni a Hetes varázsa! nem hagyom, hiszen egy tesztgép, ami ha lefut, töréstesztre kerül minden társával, a turné után! :cry:
Szétszedik őket, amit nem törnek össze, de nem adják el, mert kapnak apait, anyait! Korrekt hozzáállás a gyártól!

Felhangzik az utasítás, Active Course Control mindenkinek, én lassítok, megállok, kikerülök, elindulok, felgyorsítok, ezt fogjuk most megtekinteni! Közben recseg néha a rádiónk...Messze vagyunk a felvezető autótól, ami azt jelenti, le vagyunk maradva.
Előttünk tököl valami Japán izomautó, zászlós jelzés, Honda típus. Tamás végre rálép a gázra, egy pillanat alatt eltűnik a tükrökben! A záró 120xd is. :lol: Viszont, újból van rádió adásunk, ami közli, kiállunk és csere, aki vezetett üljön jobbra és fordítva, ne felejtsék a menetlevelet kitölteni ismét!
Nem húzom-halasztom, elindulunk vissza a Ring felé. Megyünk arra az útra, amit az enyémmel szárazon megjártam, most hó lepi! Nagyszerű! Mihez kezd a batárral a havon az xDrive??? Megállok a legnagyobb emelkedőn, mind a négy kerék havon, Sport mód, és lelépek a fékről-át a gázra. Padló, de készen az azonnali felengedésére, ha le akarná dobni magáról az út, az árokba!
Lássuk a medvét!
Semmi. Egy hatalmas gyorsulás, talán egy másodperc gondolkodás után. Ez igen! Ez nagyszerű! Eszembe jut szegény autóm, milyen ceremónia vele megcsinálni ugyan ezt!
Odaér a konvoj a Molhoz, Stop tábla, felhívom mindenki figyelmét, mi betartjuk a szabályokat, mert BMW vezetők vagyunk és szépen, egymásra tapadva bekocogunk a területre, had lássák jól összeszokott csapat vagyunk! Közben mi újból gyorsulunk álló helyből! Egyszerűen észbontó! Stop táblám van! Soha nem örültem még így neki! Közben felhangzik, megkérem a Hetest is, zárkózzon fel hozzánk! Padló gáz. Már ott is vagyok, jön a nagyon szépen köszönöm a rádióból! Nem mondom, ez így ahogy van jöhetne!
Megint lemaradok, mert látom a lehetőséget megválaszolni az utolsó fontos kérdésemre is! Derékszögű kanyar balra, széles betonplacc, a végén betonfal. Vajon mit csinál ha padlógázon kanyarodunk???
Egyszer élünk! A nagy batár dízel Hetes kilincsel és koppig tekert kormánnyal úgy gyorsul, amit ha mondanak, sosem hinném el! Ez nem a hátulja kilendül és öblöget kategória volt! Padló, átfordít, nagy ívben kilincselünk előre, természetesen az elektronika szervesen felügyeli a tudatlanságaimban rejtőzködő veszélyeket! Kész, mattot kaptam! Bolondbiztos, gyors, hiába a fehér hó, leszarja!
Nem is bánom hogy nem az F11///M550xd volt az alany, hiszen nem lehet gyorsulgatni, különben meg hallottam, felül az 550i jobb. Nagyszerű!

Sajnos, a fényképezőm elkeveredett, ezért telefonos képek lettek, változó minőségben, de legalább van néhány afolyamatos teendők közben!

Indulásra készen a faluból a tesztvezetésre:
Kép

Uploaded with ImageShack.us

F10 530xD az első tesztalanyunk:
Kép

Uploaded with ImageShack.us

Egy szép írás:
Kép

Uploaded with ImageShack.us

Visszaérve megint ittunk-ettünk.
Maradunk a faluban, megtekintjük a szórakoztató rendszert, ami Webrádió, választunk egy kontinenst, egy országot, egy megyét, egy várost és egy rádiót. Tisztán szól az élő műsor. A kocsi Harmann-Kardon egységből áll. Torzításnak nyoma sincs!

Következő feladat, megyünk ki BMW Precision Drive tesztvezetésre.

Újdonsült ismerősömet kérdezem, hogy sikerült? Ne is mond! Kikaptam valami Audi fant, végig be nem állt a szája a hülyeségeivel, meg az RS4 ötszáz lóerejének királyságáról! :evil: Nevettem egy jót!

Fáradjunk a kocsikhoz, én megyek Tamással, hiszen jól elvagyunk. Beülünk egy 120xd-be. Manuális váltó, nem szerény felszereltséggel! Kanyarfény, kutyagumi...
Megyünk egy kis mókára, ahol megtapasztalhatjuk, milyen a műgyantán a hajtáslánc, ne aggódjunk, a hajtásláncunk tökéletesen megoldja!
Zárt pálya, lejtő és emelkedő, bóják dőlése jelzi a kikerülési irányt! Itt kell a kis kártya, mert időt is mérünk! Ez jó! A feladatra kis autónk van, kuplungunk és botváltónk! Mi baj lehet? :mrgreen: Hát csak annyi, hogy a hajtűkanyarban a műgyanta, nem foglalkozik azzal hogy BMW, azzal hogy xDrive hajtás, ha gyorsak vagyunk, a fizika közbeszól, akár tetszik, akár nem! Tárnok Ati ott vigyorog a rajtnál. Hogy érzed magad Gabi? Nagyszerűen! Nekem bejön ez a négy kerék dolog!
Jól van. Figyeljetek oda, nem szabad beesni, mert lecsúsztok az ívről! Ésszel kell menni, nem erővel! :wink:
Köszönjük tanácsot, de mi majd bebizonyítjuk, gondoltuk magunkban! Persze, keresztbe vágódva lecsúsztunk az ideális ívről és egy csomót gépészkedtünk egy bóját elütünk bóját, látványosan autózzunk, de gyorsak nem vagyunk!
Cserélünk, én jövök! Ugye, van tapasztalatom, kérdés, előjön-e? Rajtnál icikepicike kipörgés és lejtőnek a bóják kerülgetéséhez már fékezni is kell! Kanyar! Majd keresztbe vágom és ívre fordítom az órát és mint Colin McRae állok a gázon! Persze! Szöges gumival, esetleg, itt lecsúszok, igyekszem a bóját kímélve vigyázni a látványos autózásra, amikor is hirtelen fog az autó és az alá fordított kormány miatt ellentétes irányba akar menni a kicsi kocsi! Kuplung, aztán korrigálás. Tekerem vissza a kormányt, véletlenül dudálok, de haladunk a cél felé! Tárnok úr a vezérlőben tutira fogja a hasát a röhögéstől! Jobbra ki, fog, ott egy nagy lehetőség az időre, aztán balról rá a műgyantára ami a hegyre vezet, kicist keresztbe megyünk, mikor vége, helyreáll a tapadás, a kocsi pillanatok alatt menne a bóják közé! Jó feladat, erőből tényleg nem megy!
Autócsere: 320xd automatával. Tamás kezdi, örül, én nem annyira, mert tőlem idegen ez a dolog pályán, de ezt is ki kell próbálni, utána lehet véleményezni! Kártya be a helyére, megyünk! Tamás tolja, megyünk kicsit így, kicsit úgy, de ügyes! Látni hol a hibánk, látni mit lehet tenni! Másodikra még jobb, hiszen mások teljesen keresztbe álltak, felfelé gyök kettővel, de felmennek...
Csere! Hangzik az utasítás. F30 Végre ilyet is próbálhatok! Rádión jön, indulhat az utolsó hármas! Elindulok vele! Bóják teljesen hibátlan, gyanta tiszteletben tartva, kicsit kap a bója a kocsitól, de utána hibátlan. Még egy lehetőség uraim, mert ügyesen kihasználták a rendelkezésre álló időt! Tessék! Mindenkinek fülig ér a szája! Még egy lehetőség! Akkor megfutom a legjobb időt!
Tamás csapkodja a combját, ok, gyerünk!
Ész kell csak hozzá és a négy kerék hajtás segítsége!
Rajtnál kilövünk, állandó sebességgel szlalomozunk, aztán a hajtű előtt tiszteletben tartva a műgyantát, teljesen a belső íven, azon a határon tartva a kocsit hogy ne induljon el oldalirányba, hibátlanul haladunk! Kivágódunk jobbra, nagyot gyorsulunk, mert ott bizony fog a kocsi egy nagyot rövid időre, aztán a műgyanta hátát tapossuk a hegy felé, közben akinek tetszett, dudával jelezze kérést teljesítünk harsányan és kész is vagyunk! Nagyszerű érzés, Tárnok Ati segítségével, elnyomtam a felettem álló erőt és hibátlan kört mentünk, gyorsan, mert nem kellett tökölődni a kicsúszás-visszaállás, korrekcióval! Mehetünk vissza a Village-ba!
Kép

Uploaded with ImageShack.us

Sajnos a videót fordítva kezeltem, nem lett jó!

Még egy feladat van és véget ér a móka mára!

Épített akadályokon megtapasztalhatjuk a reakciókat, láthatjuk mire képes az xDrive rendszerünk!
A felsorakozott autókban Tamás elkeveredik tőlem! :cry: Már csak egy hely van, egy X320d, a sofőr: Az Audi Fun!
Ez csöcs! :mrgreen:
Nekem is, meg neki is, csak még nem tudja!
Bemutatkozunk és első kérdéssel a homlokára célzok: Hallom RS4-et birtokolsz. Tiszteletben tartom és érdekel, mi a véleményed a BMW-ről? Tényleg érdekel? Tényleg, hiszen neked az van és most ezt vezeted, a legjobb véleményt Tőled kaphatom!
A kulcs, a BMW hiába gyárt nagyon jó M motorokat, az Audi a Quatro hajtás miatt nyerő volt, nyerő és az is marad! Szánalom a kapirgálás! :nyelves: Értem. Mennyivel jobb a négy kerék?
Tapad! Minden körülmény között! Nekem van egy STI-m, nekem soha nem kellene más rendszer, mert nevetséges!
Jó gumik, jó ültetés a titok!
Amúgy minőségben sokkal jobb az Audi, ez egy vicc és kopog az X3 műszerfalán.
Cáfolni sajnos nem tudom, nem is akarom, engem a hajtás érdekel!
A lényeg, legyen minimum 1800Kg a négy keréknek, akkor verhetetlen!
Tényleg? A Subaru akkor???
Jaj! Az ezért egy játékszer! Semmire nem jó, csak városban mindenkit elverni!
Aha, 25 liter benzinnel mi? :mrgreen: Valami 200km körüli teljes tank futást mesél, de figyelek a rádióra, mert ki kell szállnunk!

Nem szeretnék sokat írni, mert van egy szösszenet videó is, de a hajtás nekifeszítve a falnak kb. 45 fokban lévő lemezre felviszi a kocsit, majd teljesen áttekerve a kormányt finoman lejön!
Audis tesztpilóta fellengzősen nyúl a rádió után, hogy lehalkítsa! Szerencsémre valamit elnyomott, amit a vinnyogással tudatott a kis sárga készülék! Legszívesebben hangosan rázkódva röhögnék, de úriembernek próbálok látszani! Mi a franc van ezzel, odahaza van pár darab, tudom kezelni, mégis mi történik? Kintről forgó fejeket látok, gondolom hallani ahogy nyomogatja a beszélőjét és szidja hogy milyen szar, csak hát nem tud róla! :mrgreen: Addig sem kell az Audi imádatot hallgatnom! Egy gombnyomás és megvan az adás: Megkérnék azt az urat akinek " véletlenül " beragadt valamelyik nyomógombja, fejezze be ezt a féle tevékenységét, mert a többieket megsiketíti! Köszönöm! Kész, robbantam! A félkopasz csávó égett mint a rongy, irult-pirult, mert töketlenkedett! Na mindegy, megyünk Bolgár szaktanácsadónkhoz és fel a falra balra szedett kormánnyal! Slowly, Qukli, Right, Left, ezek a szavak olvashatóak a szájáról, és a kézmozdulataival remekül erősíti a kommunikációt! Bent ülve érdekes érzés amit átélünk, mivel traktorral megéltem pár dolgot, nem félelmetes, sőt, nagyon jó érzés autóval így haránt dőlni!
Ő volt a Bolgár srác, aki több hónapja demózik, azt mondta Gellért, Ő nagyon tudja miről beszél! A baj az, nem tudunk nyelveket! Viszont konyha nyelven elmondta, nincs Audi vs. BMW xDrive, mert gumik miatt verték el a You Tube videón az X-et, nincs semmi gond!


Mutatja hogy lassan másszunk le, és lassan haladjunk el jobbra! Erre Audis csávó balra, tol egy teligázt és a sarokban kötünk ki úgy, hogy tolatni kell! Néztek minket szúrós szemmel, de mivel nekem ehhez igazából közöm nincs, nem kommentálom.
Cserélünk és mindent úgy teszek ahogy kérik! Kicsit rázkódik a bódé, aztán már fent is vagyunk a kakasülőn! Kapok egy hüvelykujjat felfele mutatva! Leengedem finoman, kapok még egyet. A keze ívét követve lépésben araszolok, tapsol!

A másik feladat görgőkkel ellátott rámpán a hajtást áthelyezi a kocsi, akár 100%-al és felmegyünk a holtpontra, fékezünk, átbillenünk, legurulunk!
Jó, de hétköznapokban erre nincs szükség, ezért látványként kezelem, különben meg láthattuk videón!
Fehér X6 tetszik, de gondoltam beülök, mert Ati szól, feltétlenül próbáljam ki, milyen érzés oda felmenni, majd a másik oldalon lejönni!
Egy szabad autó van csak. X6 Beülök egyedül, nézem. Eddig ez a legmegfelelőbb mind közül, pedig mind tökéletes, de mégis! Power dómként púposodó motorháztető, széles, tágas, magas, halk!
Jön Gellért, elmondja a feladatot, mindent utasításra hajtsak végre és tapasztalhatom milyen ügyesen megoldja a hajtást a rendszer! Felmegyünk a görgőkön, aztán tovább a meredekre, majd Ő figyel és ha szól fék! Idáig érthető? Naná!
Akkor mehetünk, tartsam az irányt! Határozott gázzal menjünk, vissza véletlenül sem, csak előre, egészen addig míg azt nem mondom, fék! A nagy batár szépen felment! Felhangzik a fék és lassan az ég felé meredő orrunk megcélozza a talajt!
Most engedd el a féket, mert saját magát megtartja! Bekapcsolom a HDC rendszert, annyi a teendőm, hogy a jobb lábbal egy parancsot adok a rendszernek és Ő az előzetes beállításnak megfelelően teszi a dolgát! Így is történik, megrúgom a gázt és elengedem és már lent is vagyunk!
Mára ennyi! Köszönöm a részvételt mindenkinek, megyünk fel a Village-ba, étkezés és kiértékelés! Maradok az X6-ban, ezt bizony én fogom felvinni, de már jön is az Audis társam! :facepalm:
Bemászik! Mi ez???
Ez egy szaros X6, a BMW gyár szégyene! Ilyen hátsót! :mrgreen: Nézd meg ilyen hely van benne hátul!
Nekem ez tetszik! Ez kurva szép!
Elindulunk, szól a rádióból Gellért, vezényel bennünket, leghátul mi. Kicsit elmaradva...Akkor, had lássuk hogy tapad egy X6!
Olyan morgás tört elő belőle, hogy felszisszentem! Ebbe meg milyen V8 van??? Ez dízel. Mondja az Audis! Akkor ez kész szerencse, mert sikerült betévedni egy X6///M50d típusba, ami 381 dízel lóerő! :franko:
Elővette a telefonját és kamerázta a gyorsulást! Én meg borzongva fürdök a dicsfényben, sikerült próbálgatni a nagy dízelt és egy Subaru, RS4 hívő kamerázza ezt a sokak szerint felesleges autót! Megállunk egy nagy emelkedőn! Veszi a videó! Full gáz és úgy jellemzem a történést, mint ha egy zsákot feldobnának fej fölé lendületből! A srác p.sál az érzéstől és mikor azt mondom, na az Audinak ilyen nincs mint ez az autó, könnyes szemmel bólogat! A hang a hangszórókból jött, egy sorhat dízel zörög a motortérben valahol!

Kép

Uploaded with ImageShack.us

Kép

Uploaded with ImageShack.us

Kép

Uploaded with ImageShack.us

Kép

Uploaded with ImageShack.us

Kép

Uploaded with ImageShack.us
Ez a munka öt óra írásomba került, de ha csak egy kis része átmegy hozzátok, én elégedetten fogok aludni!
Többet ennyit nem szeretnék írni, mert fáj mindenem!
Videót már nem teszek fel, majd holnap este!

Egy kép a végére:
Kép

Uploaded with ImageShack.us

Kép

Uploaded with ImageShack.us

Kép

Uploaded with ImageShack.us

A végére egy olyan autózást valósítottam meg a saját kocsimmal, amit a baleset óta egyáltalán nem mertem és ez az autó nálam még nem kapott!
Nagyszerű nap volt, az xDrive pedig hatalmas lehetőség annak, aki szereti a telet és a biztonságot nagyon, remek megoldás, amire ismételten csak büszkék lehetünk!

_________________
"Úgy élj ahogy gondolkodsz, mert előbb-utóbb úgy fogsz gondolkodni ahogy élsz!"


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bmw520ds 2013.03.10. 21:34-kor.


 Profil  
 


Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Regisztrált felhasználók: Google [Bot]


cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség
A blogot User Blog Mod © EXreaction támogatja

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator